04 January 2012

Bor Up 2012.


Bor je u IT svetu poznat po velikom broju korisnika interneta, kao i društvenih mreža Facebook i Twitter. Takođe, u ovom gradu postoji i puno ljudi koji imaju svoje blogove.

U prilog ovoj tvrdnji stoji i sinoć održan prvi ovogodišnji "Bor Up 2012" u kafeu "Bar Room Bar" koji je okupio tridesetak tviteraša i blogera iz Bora i Zaječara.

Ovom lepom događaju sam i ja prisustvovao i moram reći da sam bio jako počastvovan da se nađem u društvu dobrih i ok ljudi. Na jednom mestu su se okupili: Igor Mitrović, Aleksandra Mitrović, Đorđe Staniševski Walter 030, Vladimir Stanković DedaBor, Dobrica Đurić, Miško Bobić, Miloš Petrović, Damir Petkovski, Studenka Kovačević, Bojan Marković, Nemanja Janković, Predrag Cujanović, Marija Ćosić, Branko Vukić, Ivan Živković i ostali, koji mi, nadam se, neće zameriti što ih nisam pomenuo imenom i prezimenom. Jednom rečju, odabrano društvo. Društvo zbog koga se može reći da je lepa budućnost ovakvih i sličnih događaja zagarantovana.

Borska internet organizacija "BITNO" čiji sam odnedavno i ja član, pokrovitelj je bila ovog Tweet Up-a. Naravno, moram napomenuti da su na ovom Tweet Up-u, pored članova organizacije BITNO, prisustvovali i članovi UG "Istok" iz Bora, iza koje stoje dve uspešne IT manifestacije "East Weekend Fest" i "BorNET".

Sve u svemu, lepo i iskreno druženje, koje češće trebamo organizovati jer je budućnost upravo u IT svetu i ovakvim vidovima komunikacije.

Naravno, sa ovog događaja će ostati i moj prilog koji je emitovan u Vestima RTV Sezam 04.01.2012. godine.

Prilog možete videti u nastavku ovog teksta.




5 comments:

  1. Svaka čast za tekst a i Bor up samo napred ;)

    ReplyDelete
  2. Puno hvala. Nastavljamo dalje sa još više elana. Sve najbolje :)

    ReplyDelete
  3. Svaka čast. Sve pohvale za Bor iz Požarevca. Ajd organizujte nešto slično i ovde kod nas. Milan

    ReplyDelete
  4. Videla sam prilog. Ovakve manifestacije u buducnosti treba cesce organizovati. Lepo je kada ljudi sa virtuelnog predju u realno druzenje. Marija

    ReplyDelete
  5. Hvala svima na lepim rečima. Milane, organizujte se sami. Nadam se da i u Požarevcu ima puno blogera i tviteraša.

    Marija, nadam se da ćeš i ti doći na naredni Bor Up.

    ReplyDelete