23 August 2011

Putovanja oplemenjuju dušu... Daleki horizonti bude maštu u meni...


Od malena sam voleo da putujem, pa makar i na nekim kraćim destinacijama. Jednostavno, primetio sam da promena okruženja, ljudi i predela jako pozitivno utiče na mene. Pa čak i da odem do nekog susednog grada, lepo mi je  i gledam da iskoristim vreme da obiđem neka zanimljiva mesta i delove tog grada ili sela u kome boravim.
Ali, poslednjih godina, zbog manjka slobodnog vremena i mnogobrojnih obaveza, nisam u mogućnosti da često i na duže putujem... Ali opet, iskoristim neko popodne ili slobodan dan i odem do nekog obližnjeg izletišta. Sada ću vam navesti neka mesta koja sam posetio a koja bi vama preporučio:

1. Sremska Mitrovica - Sirmijum


Lep grad, dobra mesta za obilazak, šetnja pored Save... Nezaboravno i neprocenjivo... Spoj prošlosti i sadašnjosti na jednom mestu

2. Sarajevo


Grad pun tradicije, grad gde se susreću istok i zapad, nezaobilazna Baš čaršija....

3. Lazareva pećina

Biser turizma istočne Srbije... Ulaz u čarobni svet podzemnih figura...

4. Babin zub


Stara planina, potencijal turističke budućnosti Srbije. Domaća kuhinja, čist vazduh i dobra usluga, samo potvrđuje moj izbor...

5. Ečka


Jedan od, slobodno mogu reći, biser Vojvodine... Pitomi ljudi, lepa okolina i lepota različitosti... To je Ečka...

Ovo su prvih 5 destinacija kojih sam se, tokom pisanja ovog posta, setio i koje ću uvek rado posetiti. Kažu i stručnjaci da je za ljudsko mentalno zdravlje jako bitno da priušte sebi neko putovanje, bar jednom tokom godine. Različiti horizonti oplemenjuju dušu i telo, hrane naša sećanja i ostavljaju trag nas samih koji boravimo na tim mestima...

Ipak, bitno je znati kako da putujete, da se dobro informišete, raspitate i da putujete u društvu pravog partnera. :) Ipak je lepše kada imate da podelite lepotu putovanja i lepih predela sa nekim... Putujte i upoznajte nove predele....

Neka vam sledeća destinacija bude neka turistička agencija...

Ja znam moje planove: Prag, Beč, Bratislava, Budimpešta, Island, Finska... :) Zlatna jesen i čarobna bela zima su pred nama, vreme je za putovanja....




P.S. Ako imate neki predlog, ostavite ga u komentarima....

No comments:

Post a Comment