15 April 2014

WebDan - Zato što sam ponosan na moje Borane


Tog vikenda, 12. i 13. aprila Bor je bio nekako lepši, zanimljiviji i šareniji, nego što je to uobičajeno. Na ulicama veliki broj mladih, ali i onih malo starijih. Svi žure ka centru grada. Sreo sam i prijatelje iz susednog Zaječara. Stali su kolima, kod "Maxi" diskonta i pitaju:
-Druže, gde je Muzička škola  u Boru?


Da, nakon tog pitanja mi je postalo jasno gde su ti mladi ljudi išli. I zbog čega je Bor tog vikenda tako posebno lep. Jednostavno rečeno, išli su na WebDan konferenciju, mesto i događaj koji je tog vikenda Boru dao posebnu draž i vedrinu. Žurili su  ti mladi ljudi da upiju nova saznanja, upoznaju druge pametne i obrazovane ljude i da se, jednostavno rečeno, druže sa pozitivnim ljudima.
Prvog dana konferencije, sjajni Emanuel Blagonić je govorrio o tome kako biti zadovoljan, a ujedno i kvalitetan web dizajner. Moj imenjak Predrag Milićević govorio je o dodiru brenda, a sjajne blogerke Dragana Pušica, Ivana Bogdanović i Marija Živlak govorile su o nekim malim stvarima koje čoveka čie srećnim.
Uvaženi kolega Vitomir Ognjanović govorio je o svom čedu - porrtalu "Južne vesti" i o tome kako se jedan portal može pozicionirati na tržištu, a da ostane pravi i objektivan u svom izveštavanju.

Zatim je usledila WebNoć. Odlična žurka, divni ljudi, predivan ambijent hotela "Jezero" na Borskom jezeru. Za dobre vibracije i odličnu atmosferu bio je zadužen Medicine band iz Zaječara, a sa fotografija se vidi da su se i neki posetioci konferencije latili mikrofona i oduševili sve u sali (Jelena Kandić, prim.aut.).













Drugog dana konferencije, fenomenalna Zombijana Bones pričala  je o svom crtanju tvittera, pozitivnim stavovima i kreativnosti. Oduševila me je priča Marka Mudrinića iz Netokracije, koji je govorio o temi koja mene jako interesuje. To je web novinarstvo. On je govorio o tome, kako da dostignemo kvalitet i da se kvalitetom pravilno pozicioniramo na tržištu inforrmacija. Marko Radonjić je pričao o putu do uspeha kompanije Nordeus i o fenomenalnoj igri Top Eleven.
Sva ta predavanja su bila začinjena aromom ljubitelja  kafe, slatkoćom Bambi proizvoda, fenomenalnim internetom Orion telekoma i predivnim akcijama firme AdriaHost. :)










A bilo je i nas kojima je struja, zbog kratkog veka baterije, bila neophodna, pa smo tražili prvu slobodnu produžnu kablu :D



Sve u svemu, lep događaj za Bor i ovaj deo Srbije. Naredne godine treba biti još bolji, a to nije lak zadatak. Samo napred, ekipo iz MWEB-a. :D



4 comments:

  1. Začuđujuće kako neko ko je novinar od jedne dobre teme može da napravi promašenu priču...koga zanima faktografsko nabrajanje događaja, uzeće program.- Umeš li ti da izvučeš neku važnu rečenicu iz nečijeg govora, pa da i onaj ko zaluta na ove strane može nešto da sazna, a ne samo da gubi vreme?

    ReplyDelete
  2. Pošto vidim da često "zalutaš" na ove strane, želeo bih da iskoristim priliku da ti se zahvalim što čitaš ovaj blog. Druga stvar, ovaj tekst nije pisan kao novinarski izveštaj, već sam samo napisao svoje utiske o događaju. Što se novinarskog izveštaja o konferenciji tiče, ja sam to završio još za vikend, kada sam pravio priloge za vesti. Veliki pozdrav, Anonimni/na....

    ReplyDelete
  3. Zavirila sma ukupno tri puta... ponese me naslov, pa očekujem da ću da saznam nešto...a ono jadac. Čudno mi , to, od nekoga ko se izdaje za novinara- prepričavanje programa nekog dogadjaja nije svojstveno novinarima, oni se trude da o nečemu i obaveste ljude.
    Ne brini, neću se više prevariti da zalutam na ove strane, a ako je tebi milo da ostaneš neinformativan, dosadan i isprazan, srećno ti bilo

    ReplyDelete
  4. Draga čitateljko ovog bloga, u mom odgovoru na prethodni komentar napisao sam da mi nije bila namera da pišem novinarski izveštaj, već sam napisao utisak, moje mišljenje o predavanjima i o pratećim programima, kojima sam prisustvovao. Ukoliko ti ne znaš da razlikuješ lični utisak od novinarskog izveštaja, tvoj problem. U svakom slučaju, pozivam te da i dalje čitaš postove na mom blogu. Uvažavam svačije mišljenje i kritiku. Unapred hvala i puno pozdrava. :)

    ReplyDelete