30 September 2014

Devojka sa smaragdnog ostrva


Građani Srbije vole da letuju u Grčkoj. Prema statistikama i ovog leta Grčka je bila destinacija broj jedan kada je u pitanju prosečan srpski turista. Najtraženije destinacije u Grčkoj su, po tradiciji, Olimpska regija, poluostrvo Halkidiki, a sve više naših ljudi odlučuje se za letovanje na nekom od mnogobrojnih prelepih grčkih ostrva.

Moj izbor ovog leta bilo je ostrvo Tasos. Lepote plaža, šuma, tradicije i morskih dubina sam samo delimično upoznao. Ostalo ću, nadam se, obići narednih godina. O mojim utiscima sa Tasosa više u narednom postu.

Na ovom lepom ostrvu sam upoznao Anu Nikolić, poznatiju kao Nikana. Devojka poreklom iz Vladičinog Hana, godinama prisutna na smaragdnom ostrvu.
Ana, sa svojim timom, već nekoliko godina uspešno promoviše turističku, gastronomsku i šoping ponudu Tasosa, kroz svoj blog, a sada i sajt NIKANA.GR.
Počela je slučajno, došavši kao turistkinja na ovo ostrvo pre desetak godina. Čim je ugledala ovo ostrvo, znala je da će se  tu ponovo vratiti. Tako je i bilo.
Godinu dana nakon prvog dolaska, ponovo je došla, ali ovoga puta kao predstavnica jedne turističke agencije iz Beograda. Došla i ostala.
Profesionalno se turizmom bavi sedam godina, a od pre četiri godine drži agenciju u centru Potosa, na južnom delu Tasosa. U ovoj agenciji svi zainteresovani mogu dobiti sve potrebne informacije vezane za Tasos, mogu rezervisati i pronaći adekvatan smeštaj, a svako ko preko ove agencije pronađe smeštaj na Tasosu, ima mogućnost da iskoristi kartice za popust u prodavnicama tradicionalnih proizvoda, kafeima, tavernama i popuste na ukusne girose. Verujte, isplati se.
Pored Ane, u ovoj agenciji rade i sjajne devojke Ana Kostić, Iva Milić i Nataša Milojević, koje sam imao priliku da upoznam.

Srdačan pristup, ljubaznost i lepota komunikacije. Sve su to odlike savršenog pristupa u ovoj agenciji.
Ovo nije PR tekst.
Ovo je samo moj utisak o Ani Nikolić i njenoj sjajnoj ekipi.
Sezona je završena. Ana polako sređuje utiske od ove sezone i priprema narednu. Od leta 2015. u ponudi će biti Kavala i Sitonija, tj. drugi prst Halkidikija.

Do tada, tu su fotografije da nas sećaju.

Do naredne godine, kada će nas Ana, devojka sa smaragdnog ostrva, i njen tim ponovo voditi u sve tajne prelepih destinacija na obali Egejskog mora.







P.S. Kliknite na sajt NIKANA.GR ... Možda vas, već sada, tamo čeka neka lepa ponuda...

I na kraju, par kadrova iz ove agencije... (u pitanju je "sirov materijal")

A i reportaža sa Tasosa je u pripremi... :)



2 comments:

  1. Bravo za moje komsice Anci. Veliki pozdrav od teta Nade iz Vladicinog Hana.

    ReplyDelete
  2. Prvi put sam na Tasos otisao uz Nikaninu pomoc. Smestaj je bio kako smo se dogovorili, tj kako sam ja zeleo. Na zalost Nikanu nisam licno upoznao.Želim joj poslovni uspeh i dobro zdravlje.
    Sada na Tasos idem u sopstvenoj režiji. Ostrvo i ljudi na njemu su fenomenalni.

    ReplyDelete