20 October 2013

Gde je nestao optimizam?



Sve je manje osmeha i pozitivnog stava kod ljudi. Pritisnuti svakodnevnim ekonomskim problemima, trkom za što većom zaradom, nevozom zbog često nebitnih stvari, zaboravili smo na male stvari koje nas čine srećnim.

Zato nam je i optimizam na niskom nivou.

Ja jesam optimista. Često me ljudi sa kojima komuniciram pitaju: Odakle tebi taj optimizam?
Jednostavno, ne dam da zapadnem u apatiju, da kukam zbog stvari koje ne mogu da promenim, nego se trudim da u svoj život unesem nove boje, da upoznajem nove horizonte i nove ljude. Male stvari mene čine srećnim. Srećan sam kada popijem kafu sa dragim osobama, kada prošetam kroz obližnji park, kad pročitam neku lepu knjigu, pogledam neki film ili slušam neku dobru pesmu.

Deo mog optimizma su i putovanja koja predstavljaju pravo duhovno i mentalno osveženje u ovo suludo i čudno vreme. O mnogim mojim putovanjima sam puno pisao i na ovom blogu, tako da ne bih sada da se ponavljam. Mnogi mi kažu da i za putovanja treba puno para, ali možete da otputujete i do obližnjeg grada za jako male pare, da se dobro provedete i obogatite svoj duh i proširite vidike.

Zanimljivo je to kako pesimisti lako nađu izgovor da ne poboljšaju svoj život. Uvek im je neko dugi kriv, a ne vide da su sami krivi za stanje u kome se nalaze. Njihovi vidici su mali, ograničeni samo na sebe i na svoju tragediju. Odbijaju, a mnogi i ne žele da im bude bolje jer celog života kukaju.

Volim da pomažem ljudima, pomoći ću i pesimistima. Optimizam je jedna energija koja se širi među ljudima, to je i način razmišljanja, stav i ideja boljeg života.

Zato, započnite da živite svoj život na bolji način. Počnite, učinite dobru stvar. Pozovite dragu osobu, izađite u šetnju, odite u neki lep prostor gde ćete popiti kafu. Unesite malo boje u svoj život. :)

Trudite se da na plemenit način dostignete više i bolje i život će vam uvek biti lep.


No comments:

Post a Comment