30 November 2010

Dolazi zima, duga i hladna



Dok slušam reči ove pesme, počinjem da u sebi tražim razloge zašto volim zimu. Jeste, zima je moje omiljeno godišnje doba. Volim sneg, prazničnu euforiju i ostale zimske čari. To doba praznika, snežnih pahulja i zimske čarolije, zavoleo sam još u detinjstvu. Pravljenje sneška belića, sankanje u parku, grudvanje, zauvek su ostali deo mene.

Pa i sada, uvek iskoristim priliku da odem par dana na neku planinu, u neku planinsku kuću, u kojoj obavezno ima kamin, i tu provedem par dana sa društvom ili rodbinom.


Volim tu zimsku idilu, pucketanje vatre, miris vazduha kada neko uđe i unese čist i svež planinski vazduh. Odmor za dušu i telo. Jednostavno zatvorite oči i uživajte u tom osećanju...

A tek praznici. Praznična euforija, ukrašavanje kuće, svečana atmosfera, doček Božića, Nove godine sa dragim ljudima. Sve je to čar ovog godišnjeg doba. Kažu nadležni u komunalnim preduzećima da će grejanje biti redovno i da će se redovno čistiti gradske ulice. Pa šta nam ona više treba.

Samo da strpljivo sačekamo prvi sneg i da se prepustimo uživanju i radostima zime, za koju kažu da će stvarno biti duga i hladna.

Uživajte u zimi koja dolazi.

A eto, ako najava za praznike, neka posluži ova slika :)))))

A dok čitate ovaj tekst, uživajte uz ovu muziku:



Ja sam predstavio, na svoj način, lepšu stranu zime. A ako vi imate nešto da dodate za i protiv zime, ostavite svoj komentar. :)

No comments:

Post a Comment