14 September 2011

Konji su plemenite životinje

Konji su divne, korisne, plemenite i pametne životinje. Bez konja ne bi se razvijalo čitavo čovečanstvo. Oni su vekovima olakšavali put čoveka u progres, bili sastavni deo poljoprivrede, kao i ljudskog i robnog transporta.

Zato mi uopšte nije jasno kada nekome ko je moralna spodoba, dno dna od čoveka, beskičmenjak svoje vrste, ljudi daju nadimak KONJ.

Nemojte ljudi grešiti dušu, to je uvreda za ovu divnu i plemenitu životinju.
U većini slučajeva takvim ljudima se da nadimak KONJ, jer imaju veliku glavu, ali ljudi i u tom slučaju greše.

Konji u svojoj glavi imaju mozak koji je razvijen, koji razume i rezonuje spoljni svet, dok KONJI u ljudskom obliku to nemaju.

Zato, treba stvari nazvati pravim imenom. Ako je neko ludak, neuračunljiv, gubi kontakt sa stvarnošću, takvu osobu treba smestiti u nadležnu ustanovu. Kada je neko budala, nabeđeni čovek i jedna ljudska NULA, ne treba ga porediti sa ovom divnom životinjom, nego ga samo ignorisati.
To takve pojave najviše boli.

P.S. Danas sam, dok sam kupovao novine na kisoku, dao 10 dinara za neko parče papira na kome su bili napisani razni tekstovi, od kojih se iz nekih tekstova može videti da ih je pisala osoba sa kolektivnom dijagnozom šizofrenije. Pročitavši to, shvatio sam da sam bacio svoj novac i potrošio dragoceno vreme.

Ali, ko zna zašto je to dobro.

I zato, ljudi, poštujte konje i volite ih. Oni su divne životinje, a ostale pojave nemojte porediti sa konjima.

Jednostavno prođite pored njih, kao pored zapuštenog javnog WC-a.

I zapušite nos, jer miris može biti jako neprijatan.






No comments:

Post a Comment