28 March 2013

Telenor Smart karavan u Boru

Koliko velike korporacije brinu o svojim korisnicima? To je pitanje koje često postavljam predstavnicima velikih kompanija sa kojima sarađujem. I uvek dobijem odgovor da brinu i da su njihovi korisnici njima na prvom mestu. Svi se deklarativno zalažu za bolju komunikaciju sa korisnicima, ali se ona veoma često svodi na "primoranu" komunikaciju koja je uslovljena nekom reklamacijom ili nejasnoćama u vezi nekih usluga.

U naslovu ste videli da je ovaj post u vezi sa posetom Telenor Smart karavana u Boru. Odmah na početku da kažem da nemam nameru bilo koga da reklamiram, već samo iznosim činjenice.


Jedna od retkih kompanija koja je "sišla" direktno u narod je kompanija "Telenor". Oni raznim akcijama anketiraju svoje korisnike i osluškuju potrebe običnog korisnika usluga. To su pokazali i prilikom boravka u Boru, kada su prezentovali nove usluge "Telenor Deezer", ali i novu ponudu Smart telefona. Održana je prezentacija, ali se ovi ljudi nisu pokupili i otišli nakon prezentacije, već su organizovali i nagradnu igru, ali i razgovor sa korisnicima usluga gde su mogli da čuju sve sugestije, predloge, kritike i žalbe od strane korisnika. A pritom je ova kompanija okupila neke borske blogere i tviteraše da čuje i njihove sugestije.





Posetioci tweet up druženja mogli su da čuju veoma korisne informacije o novoj ponudi smart telefona, ali i o novim uslugama ove kompanije. Bez obaveze da kupe nešto, kao što to biva na nekim drugim prezentacijama.




Ali, najbitnije od svega jeste to da su izašli iz svojih toplh kancelarija na snegovit borski teren i imerili jačinu signala, jer u pojedinim delovima opštine je loš prijem signala ne samo njihove, već i drugih mobilnih mreža.
Takođe su posetili i osnovnu školu "Dušan Radović" koja je učestvovala u jednom projektu koga je podržala ova kompanija.

Sve u svemu, kvalitetno druženje sa ok ljudima su propratili RTV Bor i RTV Sezam, kao i e-TV produkcija, koja pomno prati ovaj karavan.

Sve ovo predstavlja primer dobre prakse. Neka se i drugi ugledaju na Telenor. Imaju i na koga...







Hvala svim dobrim ljudima na lepom društvu.

No comments:

Post a Comment